mandag 21. november 2011

Kveldskos på en mandag


Nam nam! Oppskriften jeg fant hos Mat på Bordet på Oreotrøfler måtte jo bare prøves. Spesielt siden jeg allerede hadde en pakke Filadelfia uten planer. Kjapt og enkelt - men veldig mektig! Og det kommer fra meg...


Det begynner å ta litt form i rekkehuset også. Her ser dere spisestua vår. Bordet fikk vi av tante og onkel, mens benken fikk vi nylig av min kjøre mor og far. Stolene er som dere ser fra IKEA og lysekrona en tidlig julegave fra mine foreldre og Bohus! Løv it! Vi hang opp lysekrona før vi fikk benken, så den må nok flyttes et stykke ut. Og få på plass lysepærer. Plutselig =)

3 kommentarer:

Pine sa...

Åh, det blir jo superfint der! Nydelige lysekrona! Også så forskjellig den benken ble hos deg i forhold t hjemme, endra helt stil :)

Bente sa...

mmm det så helt herlig ut:o)

2ne sa...

Må være lov til og kose seg på en mandag også. Lekre møbler :-)