onsdag 18. mai 2011

Endelig!


Har vært så utålmodig og gleda meg som en unge som venta på jul, påskeegg, bursdag og nyttårsaften på en gang...men nå kom den endelig! ENDELIG!!! *happy*

Så utrolig gøy å se det ferdige resultatet i bokform på stive ark og flott layout =D En fantastisk sy/mønsterbok jeg gjerne hadde kjøpt (om jeg ikke fikk den gratis =P )...og anbefaler varmt til alle andre syentusiaster - og nei, jeg får ikke provsjon for salget, hehe! Kjempemange flotte bidrag som jeg gleder meg til å få tid til å sy og kose meg med.

Boka får du kjøpt i bokhandelen, eller på nett, feks her! Løp og kjøp!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å hente posten:-)

Ser så spennende ut!

Kristine sa...

Denne havner på min ønskeliste med en gang hvertfall! :)

SsSsS sa...

Heisann du :) Jeg har fått den i posten i dag - fantastisk bok, og bidraget ditt var helt suverent! :)

Hilde sa...

Har kjøp den og sett godt over alle bidragene. Så masse flott! Kjempefine bidrag fra deg også :o) Må nok teste ut noen oppskrifter :o)

Takk for besøk på bloggen min ;o)

Malin sa...

Jag väntar med spänning på mitt exemplar! :)

PrinsessaPåErta sa...

Denne er helt klart på min ønskeliste!

Lowella sa...

Fick min med posten idag och kan knappt bärga mig till och göra saker ur den=) Jättefin bok med massor av fina grejer!!!

av Kristin sa...

Hei;)
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:):)

Jeg har fått boken og synes den er kjempe fin.. Nydelige bilder og flotte mønstre. Gleder meg til å begynne å prøve dem ut;)

Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem