onsdag 8. september 2010

Disneyland!!!!

Jippi! Vi fikk til et besøk i disneyland. Uten unger =P Følte meg som en unge da. Igjen! Hehe! Godt vi er like barnslige =) Sprang rundt fra attraksjon til attraksjon...nåja, ikke så mye springing da iom at det var ca en times kø på HVER ting - men det var verdt ventinga, så urolig mye morro =D Så fikk man jo også litt tid til å kline da, for hva ellers skal man finne på i timeslange køer...?! Bildet over var det forresten en hyggelig disneylandansatt som tok(på eget initiativ)...der vi stod å "diskuterte" fototeknikk og prøvde å ta bilder av oss selv...haha!

Jammen var vi plutselig i Hollywood også - en liten snarvisitt =)



Og se hva jeg fant! Nautilus!!! Nå SKAL jeg bestille den filmen...husker jeg likte den veldig godt da jeg var liten og har ikke sett den siden: En verdensomseiling under havet (youtube link).


Leker for store barn =)

Og endelig fikk jeg prøvd ut 3d film! Så en gammel Michael Jackson greie i verdensrommet - var artig =D Gubbelars klarer ikke se 3d han, merkelig! Lillesøss har sikkert en god forklaring på hvorfor det! Var jo kjempegøy. Ganske sliten i beina etter en dag i Eurodisney, og vi rakk ikke alt - men vi storkosa oss med det vi gjorde. Gleder oss til å ta med barna hit om noen år!!!

1 kommentar:

Pine sa...

Når du sier "ta med barna", da regner du vel med meg og?! ;)