mandag 19. oktober 2009

Jeg strikker og jeg strikker...


...men det går ikke veldig fort! Og alt det flotte tøyet på nederste bildet har selvfølgelig ikke jeg strikket - men barnas snille oldemor. 2 ullbukser til hver og maaange par sokker =D Bursdags- og julegaver litt på forskudd og mamman setter i hvertfall veldig stor pris på gavene - her skal ingen fryse i vinter!
Monsterbuksa er i str. 1,5 år og var ment til mellomste, som nå er 3...jeg har forøvrig prøvd den på både mellomste og eldste og den passer dem begge, så jeg lurer på om jeg skal strikke den lang nok til eldste, så flest mulig får brukt den, hehe! Hvis jeg engang blir ferdig med den da...Mønsteret fant jeg her: http://janey84.blogspot.com/2009/01/monsterbuksa.html, men jeg har ikke fulgt den helt...er ikke helt stø på å lese oppskrifter ennå merker jeg!

1 kommentar:

Pine sa...

Snill oldemor! Og så flink du er til å strikke! Jeg har strikka ganske langt på kjolen min jeg, men så har jeg blitt lei, så jeg ska ta den med hjem til mamma så hu kan strikke resten... :P