søndag 11. oktober 2009

Høst i hagen

Og solsikkene har fremdeles ikke sprunget ut! Trur jeg har planta de på feil sted. Nå vurderer jeg å kutte den av å se om de vil blomste inne isteden, så ikke kulda tar knekken på dem...hva trur dere - vil det funke?

Skjønnaste lillefisen i den nye vinterdressen sin. Den virker veldig fin og bra, men er jo ikke akkurat vintervær ennå. Han kommer i hvertfall til å være godt synlig i vinter, hehe! Merket er Mikkline og jeg bestilte fra http://www.ml-dk.dk/. Den var på tilbud og med frakt betalte jeg 250,- NOK! Og om dressen er så bra som den virker kommer jeg nok til å bestille mer herfra. Rask levering var det også - Anbefales!

Denne stemorsblomsten(???) dukka plutselig opp...litt ensom, men veldig vakker.


Jeg er så glad i høsten jeg! Koselig å være ute å kjenne på ruskeværet og se på alle de fine, varme fargene. Løv som daler og se hvordan de hvirvler bortover bakken...fasinerende!



Ingen kommentarer: