tirsdag 15. september 2009

Hjelmlue og navnelapp

Midt i natten fikk jeg plutselig lyst til å sy...og fikk endelig prøvd meg på hjelmlua til Gynther =) Har sydd i str. 2 år og håper den passer til minstebror. Da jeg kom ut av syrommet fant jeg derimot mellomstebror sammen med pappan på sofaen. Pappaen sov mens mellomstebror var våken så jeg fikk prøvd på lua, litt liten som dere ser, hehe! På innsiden er den grønn og oransjestripete og jeg trur den vil passe bra til den knalloransje vinterdressen til minsten =P (Stakars unge, hahaha!)



Sydde navnelapp til å henge godt synlig på barnehagesekken til Sander...finn en feil! =D

2 kommentarer:

sylysten sa...

Fant en liten feil, men den var så liten at en knapt merker det;o))))
Det heter seg fra gamle dager, at et syproskjekt skal ha en feil. Det er iallefall det vi klamrer oss til når vi har feilet litt;o)))
Søt liten lue;o))))
Klem
Linda;o)

Inger-Janne sa...

hehehe leste navnet til Sander to ganger før jeg så feilen:) Så mye fint du har her inne!!! God helg fra meg.