torsdag 27. august 2009

Jeg ble ferdig i god tid!


(Æsj, nesten tomt batteri på kamera, så første bildet blei ganske dårlig, men det får duge!)


Og blei i grunn ganske stolt - derfor kan jeg ikke vente med å blogge den! =P Så håper jeg Stjerten & Bjogun er for opptatt med å gjøre i stand til barneselskap til å kikke inn her...

Mønsteret jeg har gått ut i fra er collegegenser fra S&S str. 4 år. Jerseyen er også fra S&S mens isolien er fra Stof2000(hvorfor kjøpte jeg ikke mer?!). Trudde jeg var tom for merkelapper, men jammen fant jeg en i rotet mitt. De 50 lappene forsvant fort, så neste gang(ganske snart!) bestiller jeg 100 i to ulike farger. Bestiller fra http://minanamnband.se/.

Jeg prøvde den på eldste(4,5) i dag tidlig og den er nok litt stor - men det tar jo naturen seg av, bursdagsbarnet får vokse seg inn i den, hehe!

5 kommentarer:

Pine sa...

Flinke flinke storesøss :)

Anne sa...

Den ble kjempe fin! Fine farger og fint mønster:)

Victoria sa...

Den ble kjempe fin! :))
Du er så flink!

Har prøvd meg på klenex-etuiet ala UnePune, det var morsomt! Har linket til deg! ;)

Litefrø sa...

Så søt den ble!

Bianca sa...

Utrolig stilig kjole. Liker godt fasongen på de der. :) Har også litt av det stoffet der. Herlig. :)