søndag 12. juli 2009

Ja, jeg er stoffavhengig...




(den siste stoffbiten er fra Åhlens)

...jeg må jo bare innrømme det. Mannen har gjennomskua meg for lengst! Han prøver å begrense pengebruken, for stoff koster jo som kjent litt penger - men det er så vanskelig å motstå fristelsene...spesielt når det er på tilbud! Alle disse deilige(ja, jeg blir i hvert fall godt humør av å se på dem!) stoffene skreik etter meg på Hemtex (-hvorfor har jeg aldri vært der før?!?!). Herligheten på 41 meter(!)(noen av lengdene var bare 45cm brede da...) kostet egentlig 2559,- men jeg betalte bare 476,-!!!!!! Var så fine at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvem jeg likte best engang =D

Sånn går det når dronninga slippes løs en liten time...fikk forresten også kjøpt flere originale spoler, så nå håper jeg maskina mi skal begynne å oppføre seg igjen. Shoppinga foregikk i Skien, mer om det i neste innlegg!!!

Ingen kommentarer: