torsdag 2. juli 2009

Bestilling!


Tidligere i dag fikk jeg en bestilling på 3 tampongpunger som skulle være ferdig til i morgen! Tantungen vår har sovet over i natt =D det var kjempekjekt å ha hu her! - og ellers har det vært full fart med 3-6 unger her i varmen, så symaskina kom ikke fram før solen tok kvelden. Bytta til en tykkere nål, og symaskina oppførte seg litt bedre heldigvis =) To av pungene er omtrent like som jeg har sydd tidligere(de to røde) mens den tredje fikk en liten applikasjon.
Ellers så kan jeg røpe at det er en liten konkurranse på gang snart - jeg nærmer meg 20 000 treff, og nesten 10 000 av dem er unike - så det må jo feires =D Kommer plutselig!!! Så følg med =)

8 kommentarer:

AnitaK sa...

Så stilig da, med tampongpung.. Nok en ting man ikke visste at man trengte :) Men dine var rett så søte.

Helen Brekke sa...

Kjempefine! Stoffet er jo nydeleg!

Anette sa...

Flink du er!! Har et spm til deg, syr du også bleieposer? Altså til oppbevaring av barnebleier. Har en venninne som vil kjøpe. Min mail: tussi_75@hotmail.com

Anonym sa...

June er på helge hytte tur uten nett.

Så det kommer nok mail Anette.

Droninga syr det som er så blir utfordring.

Prinsesse Vilikke sa...

Så moro med bestillinger! Veldig smart å lage noe til å ha tamponger i. Det er så flaut når man febrilsk står å leter etter noe i veska også faller det en tampong ut...

salvie sa...

Så flink du er med symaskina.De tampongetuiene var en veldig flott ide.Har lyst til å prøve meg på disse selv,og også etui til bind/truseinnlegg. Er jo greit å skjule dem i veska.
God sommer til deg:D

citten sa...

Hei, hei - søte de ble :)

Takk for koselig kommentar på bloggen - mønsteret er laga sjøl, så er ikke å få kjøpt noe sted!

Anonym sa...

Å så søte :) tar du imot bestilling eller?? ;)