søndag 28. desember 2008

Julegaven til mannen min fra meg


(trykk på bildet for å se det større...fikk endelig tatt bilde av det på den fine veggen vår...hehe! Gleder meg til nytt soverom!!!)


Ide og inspirasjon fant jeg hos http://prinsessemari.blogspot.com/2008/10/en-gave-til-min-kjre.html Takk! =D

Laget i PhotoShop og trykket på lerret med 4cm blindramme, str ca 160x50cm --> Den sorte "rammen" utgjør sidene på blindrammen, så den egentlige størrelsen er ca 150x40cm. Datoene er datoen for når vi blei sammen og ungene våres fødselsdatoer. Kyssebildet er tatt akkurat 10 år senere(tidligere i høst), og det andre er et gravidbilde av meg. Sangen er "vår" sang: "Still the One" - Shania Twain.

Var veldig spent på hvordan det skulle bli, men blei veldig fornøyd! Bildet henger nå over senga vår, men blir ikke noen soveromsbilder før vi har pussa opp der =P

Og, ja, mannen blei glad! Og overraska =) Han har jo hatt det stående innpakka på jobb noen dager før jul, og var ganske nysgjerrig og spent...

3 kommentarer:

Anonym sa...

For en vakker og romantisk gave! Ordentlig kreativ.

Prinsesse Mari sa...

Så, flott det var! Påtar meg litt av æren for ideen din her altså. ;)

Prinsesse Mari sa...

Takk for gratis reklamen! ;)