søndag 16. november 2008

Pappan min har større garasje enn pappan din!!!

(Sneik meg inn å tok bilde mens Sander sov!)


-så det så =P For noen uker siden dro jeg på Coop Obs Bygg for å handle list til å sette bøker og rammer på - slike jeg har sett i diverse interiørblader den siste tiden. Men det var ingenting som lignet en gang, så jeg fant ut at jeg måtte lage det selv... Så jeg handla 2x2m planker, som inntil lørdagen har stått i gangen.


Tok de med ut til pappa og han hjalp meg(/jeg hjalp han) å frese spor i dem og pusse litt. I kveld har jeg fått hengt de opp, og det blei kjempebra! Mase og Sander har veldig lite rom(6m2 tenker jeg) og i tillegg køyeseng, så trengte noe som ikke tok så mye plass. I tillegg til å være praktisk synes jeg også det er dekorativt. Så tenkte jeg ha resten av bøkene nede i stuen, og bytte ut med jevne mellomrom. Blir nok å male de hvite etterhvert =)

Og det beste av alt, totale kostnader: 30,-


Han hjalp meg også å få hengt opp lerret`a i stua - digger de bildene, blir i godt humør av å se på de luringane! Og jeg gleder meg til å få flatskjerm-TV...den TV`n vi har nå tar jo hele stua =P


4 kommentarer:

Anonym sa...

Smart og dekorativ løsning! Selvgjort er velgjort heter det vel også. ;o)

Anonym sa...

Så mye flott du syr :D

Og herlige unger du har ;)

turvid sa...

Så flink du er. Veldig fint!

Stjernebarna sa...

så kult da:-) og ikke minst billig..men jeg lurer på de engle pose,oppbevarings greiene du har lagd.13 nov innleg tror jeg det var.har du oppskrift på de? de var nydelige:-)

*Randi*