fredag 21. november 2008

Kom å ta en titt!

JULEMESSE
på Heistad Pub`en, konsertlokalet
lørdag 22. november(i morgen!)
kl: 12-16
* Diverse håndarbeid
* Julekaker
* Tova lodder
* Diverse strikkearbeid
* Malte glass + diverse
* Strikka duker og broderier
* Happy-Design-produkter
* Julekort
* Sølvsmykker(egen og thailandsk design)
* Heistad Spa og Velvære
* Tupperware
*Tekstilbilder av ull
* Malerier
* Smykker og diverse søm --> MEG!!! =P
* Lefser
Kafe
Velkommen innom til en hyggelig julehandel!
Nettopp på grunn av denna messa har jeg ikke blogget de siste dagene, men skal ta bilder av alle tingene(ikke så fryktelig mye da) i kveld.../i natt....=P Wish me luck!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til, håper du får bra salg! :o)

Charlotte sa...

Jeg må si du er utrolig produktiv! Skjønner ikke hvordan du rekker alt sammen jeg... Akkurat nå er det bare babyen det går i, men om jeg får opp produksjonen fra null til bitte litt mer så skal jeg være fornøyd. Spennende med markedet i morgen. Kunne godt tenke meg en liten tur, får se om den lille knerten er i humør til å bli med.

Anonym sa...

Jeg har vært innom bloggen din de siste dagene og nesten vært litt skuffa over at det ikke har kommet noe nytt, men nå skjønner jeg hvorfor. Blir så utrolig inspirert av å se alt du gjør. Skal bare få unna barndåp i helgen så skal jeg prøve å få fart på arbeidet igjen for min del også. ;)

Lykke til på julemessa!